.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام شهردار ساري در محكوميت اهانت به پيامبر(ص)

شهردار ساري اهانت به پيامبر گرامي اسلام را محکوم کرد.

به گزارش مركز امور رسانه شهرداري ساري متن پيام بدين شرح است

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليك يا رحمة للعالمين يا رسول‌الله
در روزهاي اخير شاهد ورق خوردن برگي ديگر از سناريوي تكراري و ادعاي نخ نما شده ي ترويج آزادي بيان و اتهام زني به مسلمانان بوده ايم. اهانتي را كه دنيا شاهد آن است يكي از تلخ ترين رفتار همراه با تناقض و دهن كجي به حقوق ملت هاي مسلمان و ناديده انگاشتن آزادي بيان در يكي از كشورهاي مثلا آزاد بوده كه بي شك نه تنها دلهاي مسلمانان بلكه تمامي ملتهاي آزاده و آزاد انديش با اديان مختلف در سراسر جهان را به درد آورده است .
اهانت به ساحت مقدس مقدس ترين و مهربان ترين انسان عالم ،رحمت اللعالمين ، رسول مهرباني و آخرين فرستاده پروردگار براي سعادت بشر، نه تنها خروش در جوامع مسلمين را پديد آورده ، بلكه عوامل اين اهانت بزرگ، قداست قلم و عرصه اطلاع رساني را نيز قرباني كينه هاي كور خود نموده اند.
بي ترديد عوامل و طراحان پس پرده كاريكاتور موهن و شيطاني اخيردرنشريه شارلي ابدو از كمترين شناخت اهميت قلم و آزادي در كتاب آسماني مسلمانان بي بهره اند كه " نون و القلم و ما يسطرون " و آيات وروايات بيشماري دراحترام به آزاديهاي شهروندان حتي غيرمسلمان سند محكم قداست ، هويت قلم و جايگاه ويژه ي آزاديهاي فردي و اجتماعي در فرهنگ و آموزه هاي متعالي مسلمانان به شمار مي رود .
طنز تلخ ماجرا زماني رخ مي نمايد كه با كنكاش مختصر در پيشينه مدعيان آزادي ، هم آنان كه در صف نخست فرياد زنندگان زنده باد آزادي در فرانسه قرار دارند، دستشان به خون هزاران انسان بي گناه در فلسطين ، لبنان ، عراق ، افغانستان و رنگين پوستان جوامع حتي غربي رنگين است .
درپرونده پرچم داران دروغين مدافعان حقوق بشر، آزادي و دموكراسي و مبارزه با تروريسم، رفتار خشونت بار سركوب مناديان راستين آزادي و حذف رقابت در زمينه انتشار اخبار و توقف جريان آزاد اطلاعات درج شده است.
ذهن تاريخي ملت ها فراموش نخواهد كرد كه بيشترين خون بهاي آزادي را مسلمانان پرداخته اند اما امروز دنيا شاهد جنون اهانت به مقدسات مسلمين بويژه پيامبر الهي محمد مصطفي (ص) است كه حضرت ايشان همواره پيام آور آزادي ، صلح ، مهرباني و به معناي حقيقي كلمه مدافع حقوق انساني بشريت است .
افشاي حركت اهانت آميز كه با هدف توقف موج فزاينده اسلام گرايي درغرب است رسالت حياتي و حساس اصحاب رسانه،صاحبان انديشه و وظيفه آنانكه دل در گرو اسلام عزيز دارند به شمار مي رود.
من مهدي عبوري خادم مردم ساري ضمن ابراز انزجار از حوادث تروريستي در نشريه شارلي ابدو اقدام نفرت انگيز همراه با نقض حقوق مسلمانان دراين نشريه هتاك را محكوم مي نمايم و با پيوستن به خيل برادران و خواهرانم در سراسر گيتي برخورد با اين نشريه و توقف اقدامات مشابه را خواستارم .
يقينا روزي همه در شرق و غرب زمين صداي آشناي او را خواهند شنيد و سالهاي چشم انتظاري به سر خواهد رسيدكه صلح ،آرامش وآزادي حقيقي را جاري و عدالت را به همه خانه ها خواهد برد .مهدي(عج) مردي ازسلاله ي پاك رسول گرامي اسلام كه نورمحبتشدر قلوب انسانهاي آزاده دنيا افزون مي شود .
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.